مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
سلام شروع درس آیت الله خائفی بر مقام معظم رهبری+صوت

سلام شروع درس آیت الله خائفی بر مقام معظم رهبری+صوت

آیت الله خائفی که سالها امامت جماعت نمازهای دفتر رهبر انقلاب در قم را بر عهده داشته اند همیشه در ابتدای درس خارج فقه و سخنرانی های خود، سلام خاص بر حضرت سید الشهدا را قرائت می کنند و بعد از آن بلافاصله بر مقام معظم رهبری با عنوان «السید القائد» نیز سلام می فرستند که این کار در بین علما بی سابقه است.

چهارشنبه 7 اکتبر 2015 - 18:02

آیت الله شیخ عبدالله خائفی از علمای گیلانی ساکن در شهر مقدس قم می باشد. ایشان از علمای برجسته و از اساتید نام آور حوزه علمیه قم به شمار می آید که مدت زیادی را در شهر نجف اشرف به تحصیل و تدریس پرداخته و از محضر درس اساتید بزرگی چون امام خمینی و آیت الله خویی کسب فیض نمود. آیت الله خائفی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز سمت پیشکسوتی دارد در دوران فتنه، به طور جدی به دفاع و حمایت از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب پرداخت.

خائفی۲

ایشان که سالها امامت جماعت نمازهای دفتر رهبر انقلاب در قم را بر عهده داشته اند همیشه در ابتدای درس خارج فقه و سخنرانی های خود، سلام خاص بر حضرت سید الشهدا را قرائت می کنند و بعد از آن بلافاصله بر مقام معظم رهبری با عنوان «السید القائد» نیز سلام می فرستند که این کار در بین علما بی سابقه است.

«السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین و علی ابنه السید القائد الامام الخامنه ای»

برای شنیدن صوت این سلام اینجا کلیک کنید. حجم:۵۴۵ kb  زمان:۳۵ ثانیه

برای بیشتر دانستن درباره آیت الله خائفی به قسمت مربوط به ایشان در آرشیو بخش نام آوران سایت رنگ ایمان بروید و یا اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

enemad-logo