مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
آیت‌الله رودباری: رفتاری که با زور و عوام‌فریبی و آزار و اذیت باشد دوام نمی‌یابد

آیت‌الله رودباری: رفتاری که با زور و عوام‌فریبی و آزار و اذیت باشد دوام نمی‌یابد

آیت‌الله سید مجتبی رودباری در دیدار با مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو رشت و جمعی از کارکنان این نهاد از تلاش‌های صورت گرفته در منطقه مذکور قدردانی کرد.

یکشنبه 7 آگوست 2016 - 22:56

به گزارش رنگ ایمان، ایشان با بیان اینکه خدمت در زمان حکومت امام زمان(عج) ارزشمند است، افزود: دعای امام زمان(عج) همراه کسانی است که در این زمان به خادمان خود خدمت می‌کنند.به 

 استاد حوزه‌های علمیه گیلان با بیان اینکه خدمت باید برای رضای خدا باشد، تصریح کرد: هر گامی که با هدف رضای خدا برای خدمت به مردم برداشته می­‌شود خداوند نیز حمایت می‌کند.

وی رفتار با درایت و صداقت با مردم را پایدار خواند و گفت: رفتاری که با زور و عوام‌فریبی و آزار و اذیت باشد دوام نمی‌یابد.

رودباری یادآور شد: عده‌ای علم دارند اما روحیه انتقادی ندارند که این موضوع بی­‌ثمر است.

به گفته وی، علمی که در آن انتقاد درست و سازنده باشد پیشرفت و رضایت را نیز به دنبال دارد.

شهردار منطقه دو رشت نیز در جلسه مذکور کارکنان شهرداری این منطقه را جوانانی پرتلاش و با انگیزه خواند و اظهار کرد: کارکنان شهرداری خدمت به مردم رشت را افتخار می‌­دانند.

مرتضی عاطفی هدایت و راهنمایی آیت‌الله رودباری را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاثیرگذار دانست و یادآور شد: ­آیت‌الله رودباری سرمایه معنوی گیلان هستند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo