مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
شهدای گیلان در انقلاب اسلامی/ زندگینامه شهید حمیدرضا ابراهیم نژاد

شهدای گیلان در انقلاب اسلامی/ زندگینامه شهید حمیدرضا ابراهیم نژاد

مختصری از زندگی نامه شهید حمیدرضا ابراهیم نژاد  شهید حمیدرضا ابراهیم نژاد در سال ۱۳۳۶ در شهر رشت متولد شد. در دوران تحصیل دانش آموزی مودب و درس خوان بود و همه معلمان و اولیای مدرسه از او راضی بودند. تا مقطع فوق دیپلم تحصیل کرد و وارد آموزش و پرورش گردید . به پدر […]

پنج‌شنبه 3 نوامبر 2011 - 15:21

مختصری از زندگی نامه شهید حمیدرضا ابراهیم نژاد 

شهید حمیدرضا ابراهیم نژاد در سال ۱۳۳۶ در شهر رشت متولد شد. در دوران تحصیل دانش آموزی مودب و درس خوان بود و همه معلمان و اولیای مدرسه از او راضی بودند. تا مقطع فوق دیپلم تحصیل کرد و وارد آموزش و پرورش گردید . به پدر و مادرش بسیار احترام می گذاشت و نسبت به همه مهربان و دلسوز بود. فردی معتقد و اهل مبارزه با ظلم و ستم بود. او سبک روحی عاشق بود که با ذره ذره وجودش به خداوند عشق می ورزید . عظمت عشق را دریافته بود و سبکبال پر گرفت و شوری دردل شیدایش پیدا شد که همه تعلقات و خوشی‌ها و لذات دنیوی را رها کرد و برای رضای پروردگار به خدمت مردم مشغول شد و تمام توان خود را در این راه به کار برد و تا زمانی که در این دنیای فانی و زودگذر حضور داشت از آن دست نکشید. سرانجام به واسطه مبارزاتش علیه رژیم معدوم پهلوی و به دنبال شرکت درراهپیماییها و مراسم مذهبی و سیاسی و تظاهرات در تاریخ ۷ بهمن سال ۵۷ به دست ماموران مزدور شاه مخلوع به درجه رفیع شهادت نائل گردید. روحش شاد.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

ارسال دیدگاه

enemad-logo