مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
وصیت نامه شهید حسن جمالی

وصیت نامه شهید حسن جمالی

وصیت نامه شهید حسن جمالی ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون با درود به رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله امام خمینی و بادرود روان پاک شهدای صدر اسلام از کربلا تا کربلا ایران با عرض سلام به پدر و مادر و آشنایان و دوستان امیدوارم که […]

یکشنبه 4 جولای 2010 - 13:36

وصیت نامه شهید حسن جمالی

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با درود به رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله امام خمینی و بادرود روان پاک شهدای صدر اسلام از کربلا تا کربلا ایران

با عرض سلام به پدر و مادر و آشنایان و دوستان امیدوارم که همیشه تحت توجه حضرت مهدی و نایب بر حقش امام خمینی بوده باشید پدر و مادر عزیز که شما می دانید تنها دین اسلام است که موجب سعادت انسانها است سعی کنید که در تبلیغ او بکوشید و ای امت مسلمان و ای پویندگان راه اسلام هرگز امام را تنها نگذارید و هرگز فریب منافقین و روشنفکران غرب زده و شرق زدگان را نخورید و روحانیون مبارز را کمک و یاری کنید و حامی آنها باشید. پدر و مادر و دیگر کسانی که در تشیع جنازه من شرکت می کنید من راضی نیستم که شما برای من گریه بکنید و ای دوستان و آشنایان هرگز به پدر و مادر من تسلیت نگوئید. بلکه تبریک گفته و روح مرا شاد کنید و ای پدر و مادر شما برای من زحمت کشیدید و اگر نتوانستم برای شما فرزندی خوب باشم مرا ببخشید.

رتبا افرغ علینا صبر او ثبت اقدامناو انصرنا علی القوم الکافرین

پروردگارا با صبر عطا کن و گامهای ما را استوار گردان و بر علیه کافران

خداحافظ

ارسال دیدگاه

enemad-logo