مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 Apr 2024
محتوا
وصیت نامه شهید محمد شهبازی

وصیت نامه شهید محمد شهبازی

نام ونام خانوادگی: محمد شهبازی        نام پدر: بابا          شماره پرونده: ۱۱۵۳۰/ ۶۶/ ۱/ش استان: گیلان            شهرستان: آستانه بسم الله الرحمن الرحیم با سلام به امام و امت شهید پرور امام و با سلام به  ارواح طیبه شهدای به خون خفته اسلام عزیز  بدینوسیله اینجانب محمد شهبازی طبق مسؤلیت شرعی خودم در آخرین لحظات زندگیم چند […]

یکشنبه 4 جولای 2010 - 13:43

نام ونام خانوادگی: محمد شهبازی        نام پدر: بابا          شماره پرونده: ۱۱۵۳۰/ ۶۶/ ۱/ش

استان: گیلان            شهرستان: آستانه

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به امام و امت شهید پرور امام و با سلام به  ارواح طیبه شهدای به خون خفته اسلام عزیز

 بدینوسیله اینجانب محمد شهبازی طبق مسؤلیت شرعی خودم در آخرین لحظات زندگیم چند جمله ای به عنوان وصیت به خانواده عزیز عرضه بدارم . پدر و مادر عزیزم از اینکه عمری را برایم زحمت کشیده اید از شما حلالیت می طلبم و امیدوارم مرا ببخشید من علاقه خودم وارد خدمت مقدس سربازی شدم تا برای اسلام و قرآن مجید مثل خیلی از سربازان گمنام دیگر در جهت پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارم. مادر جان می دانم از فراغم بسیار ناراحت می شوی ولی سفارش من به تو این است که صبر داشته باشی چرا که خداوند صابران را دوست دارد دنیا و مال دنیا هر چقدر عزیز باشد عزیز تر از قرآن و اسلام نیست آنچه که برایمان می ماند اعمال انسانی و اسلامی ماست که تنها با همین ها می شود در روز قیامت سربلند ماند. مادر جان و پدر عزیزم از اینکه از کنار شما رفتم ناراحت نباشید و امروز دفاع از اسلام و قرآن  که در چنگ استکبار جهانی سرکردنی امریکا ظالم و شوروی متجاوز است بر همگی مان واجب است که دفاع از آن بکنیم  و این رسالتی است که اسلام بر دوش ما گذاشته و ما وظیفه مان حکم می کند که حسین وار (ع) و ای بر ظالمین بتازم هر چند در این راه دنیا از شما این است که امام خمینی را دعا کنید و برای سلامتی امام زمان و پیروزی رزمندگان ما دست توسل به ائمه معصومین و دست توکل بر خداوند بزرگ دراز نمایید مادرجان باز هم می گویم در مقابل تمامی مشکلات برداشته باش به یاد زینب ها و یتیمی بچه های حسین(ع) گریه کن . اگر به یادم افتادی و دلت شکست برای پیروزی اسلام دعا کن . افتخارم این است که مرگ من هرچند در سنین جوانی بود ولی بخاطر اسلام و قرآن بدست مرا به برادران جواد ،مختار،مهدی، پرویز، فریدون، و خواهرم ناهید، می رسانم و از تک تک آنها حلالیت می طلبم برادران و خواهر من سفارش من به شما  بعنوان یک برادر این است که در زندگیتان خدمت به قرآن بکنید به فریاد اسلام برسید از بابت من و از دوری من ناراحت نباشید من پیش خدایم رفتم و در این راه سعادت مند شدم و دلم می خواهد در این لحظات آخر زندگیم خیلی با شما عزیزانم درد دل کنم ولی تمامی حرفها و وصیت خود را در یک جمله خلاصه می کنم و آن اینکه حفظ حیثیت جمهوری اسلامی باید محفوظ بماند. دعا گوی امام باشید و رزمندگان اسلام دعا کنیم. اگر جنازه ام به دست شما رسید مرا در گلستان شهدای آستانه اشرفیه دفنم کنید. دیگر عرضی ندارم همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم. در پایان اگر به زیارت قبر حسین(ع) رفتید یادی از ما بکنید خداوند اسلام و المسلمین را نصرت عنایت فرماید. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگه دار. محمد شهبازی.

 مورخه ۲۹/ ۹/ ۱۳۶۵  شب یکشنبه خوزستان

ارسال دیدگاه

enemad-logo