مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
وصیت نامه دسته جمعی رزمندگان گیلانی در سرپل ذهاب

وصیت نامه دسته جمعی رزمندگان گیلانی در سرپل ذهاب

  آنچه در پی می آید وصیتنامه و پیام برادران دلاور و رزمنده گیلان است که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب  روز دوشنبه ۱۰/۷/۵۹ نوشته شده است و لازم به یادآوری است که ۱۳ تن از رزمندگان اعزامی ـ شهیدان محمد رضا تقی پور ، سیروس ضمیریان ، فتح ا… […]

چهارشنبه 8 سپتامبر 2010 - 22:14

 

آنچه در پی می آید وصیتنامه و پیام برادران دلاور و رزمنده گیلان است که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب  روز دوشنبه ۱۰/۷/۵۹ نوشته شده است و لازم به یادآوری است که ۱۳ تن از رزمندگان اعزامی ـ شهیدان محمد رضا تقی پور ، سیروس ضمیریان ، فتح ا… قلی پور ، تراب پورقلی ، بهمن امیری ، احمد زمانی ، ساسان پور نقاشیان ، کاظم سیادتی ، محمود مشخ ، مسعود ایزد دوست ، جمشید علی محمدی ، داریوش مرادی ، مصطفی کریمی ، محمد تقی امینیان ، محمد مهدی پورشایگان ـ در ۱۳ مهر ۵۹ شربت شهادت نوشیدند.

 

بنام الله یار و یاور مستضعفان

درود به تمامی شهدای صدر  اسلام و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران

۱-  هدفمان فقط برای الله و در جهت برقراری و استقرار مطلق حاکمیت الله بر جهان بوده و در راه تحقیق هر چه سریعتر آن ، خون ناچیز خود را نثار می نمائیم.

۲- با تمامی وجود مان معتقد به اسلام و انقلاب اسلامی ایرن بوده و در جهت استحکام و تداوم انقلاب و پاسداری از خون و آرمان شهدای انقلاب اسلامی ایران ، عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام وکفر شدیم.

۳- با تمامی وجودمان به کشور اسلامی خود ، ایران  عزیز عشق ورزیده و برای پاسداری و حراست از مرزهای آن عازم  جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.

۴- با تمامی وجودمان معتقد به رهبری  قاطعانه و سازش ناپذیر امام امت خمینی کبیر در جهت حفظ و گسترش اسلام و انقلاب اسلامی ایران بوده و به منظور پیروزی از فرمان آن رهبر عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.

۵- با تمامی وجودمان معتقد به صدور  انقلاب اسلامی ایران به کشورها و ملتهای محروم  و زیر سلطه قدرتهای اهریمنی بوده و برای رساندن پیام و رسالت واقعی اسلام و انقلاب به این ستمدیدگان تاریخ جهت رهایی از بردگی و بندگی طاغوتیان عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.

۶- رژیم بعثی عراق و صدام حسین را یکی از آلت دستها و سر سپردگان ابر قدرتها در منطقه برای متوقف کردن انقلاب  و جلوگیری از استقرار اسلام راستین دانسته و معتقد به نبردی دراز مدت با قدرتهای شیطانی (آمریکا و شوروی) می باشیم و بدین لحاظ  عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.

۷- با تمامی وجودمان به ملت مسلمان و رزمنده ایران و برادران ارتشی و پاسدار عشق ورزیده و برای پیوستن و همسنگر شدن با آنها در نبرد باخصم عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم .

 ۸- آنچه از شما مردم مسلمان و انقلابی  بلاخص مردم مسلمان استان گیلان انتظار داریم : 

الف – حامی واقعی  اسلام و انقلاب اسلامی  ایران باشید.

ب – وحدت و یکپارچگی خود را در خط رهبری امام حفظ کنید.

ج – نسبت به هم مهربان باشید.

د – برای مقابله با ابر قدرتها بسیج شوید .

هـ – احتکار نکنید و احتکارگران را تنبیه کنید  .

و – گران نفروشید و گران فروشان را تنبیه کنید.

ز- ازدروغ و شایعه پراکنی پرهیز و شایعه پراکنان را شدیداً مجازات کنید.

با آرزوی پیروزی اسلام و مسلمین

 الله اکبر خمینی رهبر

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo